måndag 3 oktober 2011

psst ..

kom hem för en liten stund sen från Lina, var och gosa med världens sötaste Damon och snackade en massa skit, Pernilla var också med :)
nu ligger jag och kollar på "pengarna på bordet", dryga deltagare bara, helst tjejen, varenda fråga "men jag vet inte" "neeej" "jag vet inte".
mycket drygt och lyssna på ska jag säga er, haha! :)
efter det blir det en lång promenad med monsterna, efter det blir det en väldigt sen middag, lite pasta med pastasås :)
kolla film ska vi också göra, tog mig en hel evighet och se färdigt denna filmen, skrämmer livet ur mig!
så den som kommer och knackar på min dörr ikväll kan lika gärna skriva på min dödsattest, får då lär mitt hjärta stanna!
filmen heter the strangers och har ni inte sett den så gör det! ;o

nej egentligen har jag inget och säga mer så ska sluta pladdra på här.
vi hörs igen imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar