måndag 20 juni 2011

idag har det varit full rulle sen jag kom upp! :)
vi hade såna där häng grejer i garderoben för t-shirtar, linnen och allt sånt smått och gott och dom kollapsa totalt! så vi stack iväg och köpte hyllor istället med såna man kan dra ut!
så ofrivilligt fick jag ju rensa i garderoberna nu som jag sagt i evigheter, men kastade faktiskt inte något speciellt, jag har lite svårt och kasta kläder, så man trycker bara in det längst in och blir lika glad när man sen hittar det nästa gång! :)

sen somna hela familjen här hemma och vi sov alldeles för länge, till klockan Ã…TTA! 
sen orka ingen göra mat så det sluta med att det blev hamburgare, imorgon ska jag göra min fantastiska kött "röra" med nypotatis, gräddfil och gräslök. :)

såg något hemskt tragiskt idag också, Ryan Dunn, känd från bland annat Jackass hade gått bort.
jag är ju ett litet Jackass-fan och tycker såklart att sånt här inte borde hända någonsin!
läste också att det tydligen var så att dom druckit under kvällen men osäkert vem som körde, får hoppas att det inte var någon rattonykterhet!
r.i.p ..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar