tisdag 14 juni 2011

filmkväll

ok, städerskan kom inte idag heller, hon får väl göra en kort visit imorgon istället.
tror bestämt det tvättdags imorgon också, suuuuck!
idag har jag varit mer som en zombie, har bara gått ut med hundarna, handlat och lagat mat.
blev nog världens godaste köttfärssås om man gillar stark mat vill säga, drack nog en liter vatten, haha!

jag ska snart ut en sista gång med mina doggisar.
sen ska jag bädda ner mig, har laddat upp med två filmer och en mini-serie i 3 delar.
måste försöka fixa något gott och tugga på också, har nog inga popcorn hemma så gör kanske en fruktsallad, ska dock äta en bakad potatis också, försöker äta massor och ingen läsk, går bra än så länge.
så har ni några bra tips på små tilltugg man kan äta under dagen så bara hojta.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar