tisdag 21 juni 2011

under construction

mhm, då var det tisdag va? :)
man håller tyvärr lite noll koll på dagarna när man inte gör allt för mycket!
ska snart ner och slänga en massa skit sen rensningen igår och sen promenera vidare mot affären, såg att dom skulle ha lite billiga grönsaker och dressing och sånt dära.
så det är dags att göra en pasta sallad! :)

ikväll blir det bara lugnt, och imorgon åker nog min lilla familj på mini "semester"-
så det blir lite ensamt här ett tag, men jag ska nog fylla ut tiden med massa jag inte kan göra annars, och på onsdag eller torsdag så tänkte jag bjuda Pernilla på lite käk och så igen för hon är så snäll och färgar mitt hår, eller ja min utväxt, ser ju förjävlig ut rent ut sagt!

nej nu är det dags och sätta igång här!
för övrigt kommer nog min blogg se rolig ut under kvällen/natten, tänkte försöka mig på en ny design här, så håll till godo! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar