lördag 25 juni 2011

midsommarfirande! :)

då var det midsommar igår och den firades först och främst hemma hos mig med Pernilla och Angelica med en massa mat, jordgubbar, musik och god dricka! :) sen vände vi på klackarna och drog in till malmö en sväng. Eller ja, satt i taxin påväg ner till stan och jag i ett nötskal hade glömt mitt sommarkort så flög ut ur taxin och fick springa hem och hämta det och GÅ ner till stan, men sen kom vi till slut på tåget mot malmö och där blev det allsång och ni måste väl erkänna att toaletterna på dom nya pågatågen är lite läskiga? alldeles för high-tech för mig, och det var ännu värre för en fyllegubbe han stod och skrek och gorma där inne och i princip bröt sig ut!
väl i malmö mötte vi upp J och fortsatte drickandet där istället! :) 
och jag kom hem för en liten stund sen och fick rusa och handla, dessa röda dagar alltså.
men nu har jag fått i mig lite mat så nu ska jag vila en timme eller två sen blir det en dusch och sen får vi se vad kvällen erbjuder.

nej nu ska jag bädda ner mig i soffan.
får se om jag skriver mer ikväll eller inte.och tack för igår alla, hade en super kväll.





1 kommentar: