tisdag 14 juni 2011

öhm.

sov nästan ingenting alls inatt, somna till imorse och nu är jag tröttare än någonsin.
gäspar varannan minut ungefär och min handled göra ännu mer ont idag, hela handen är svullen, inte ok! men så går det när man har en hund som får psykbryt! :) haha
och jag hade ett mindre utbrott igår kväll, mer för att jag blir trött på mig själv.
tänkte att jag vill ha något att göra, men nu vet jag två tjejkompisar som håller på och gör smycken, i och för sig har väl alla sina egna tankar och idéer, och det är nog det enda jag hade varit bra på, för jag kan inte sy, annars hade jag nog helst hållt på och göra väskor, eftersom jag är världens väskfantast och hade haft miljoner idéer, men jag får väl ta mig till en hobby affär och börja med och göra lite smått till mig själv iallafall.

nu ska mamma komma hem med pastasallad med kyckling.

får ta och gå ner och handla sen, funderar på att göra en stark köttfärssås med massa chili :) mums! 
ska även försöka få igång dammsugaren idag, städerskan här verkar ha tagit en liten semester!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar