torsdag 2 juni 2011

förändring?

tänkte skriva ett litet inlägg innan min dator brinner upp här.
ska hoppa in i duschen och sen ner och handla.
kom på att det är dags att tvätta ikväll också, suck!
ingen bra dag idag känner jag redan.

jag måste få i mig lite mat också känner jag.
kom på att jag nog faktiskt inte ätit sen middagen igår, haha.
men ingen mat smakar när man är förkyld så är det bara.
måste köpa hem lite grejer, tänkte försöka mig på och baka pizzabullar, det är ju så himla gott! :) haha.

funderar förresten på en liten förändring.
tänkte kapa en bit på håret och färga det.

ja jag tänkte färga det rött, ja och jag vet att jag inte är ett större fan av rött hår.
men jag gillar det onaturligt röda .. 
vad tycker ni?




(bilder lånade från google!)







skriver mer sen!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar