söndag 26 juni 2011

man down.

lördagskvällen spenderades med Emma & Buster! :)
vi kollade på film och spelade tv-spel och jag blev sönder pussad av lilleman, inte ok!
sen var det dags och lägga sig, här var så tomt och tyst, Pernilla hade sovit här i 2 nätter och jag sov borta en natt så var första natten all by myself, men sovit ett par timmar iallafall. :)
idag måste jag fixa lite här hemma & ner och handla.
borde vara måndag så här är lite mer i affärerna! 
men middagen idag blir nog kebabtallrik, hittade kebabkött igår så.


tänkte köpa lite ingredienser till att göra ansiktsmask hemma själv idag.
behöver piffas upp lite minsann. :)


skulle vara färdig till filmen på 9an klockan 15.40 men det går sådär, precis kommit ut ur duschen och har fastnat framför spotify :) Favoritlåtarna just nu är:

Rihanna - Man down
Rihanna - California King Bed
Baby Bash feat. Frankie J - Obessison (No es amor)
Bob Marley - Redemption song
Bubba Sparxxx - Deliverance 



lite gammalt, lite nytt :)
kvällen får jag se vad jag orkar helt enkelt, tror det blir en hemmakväll med chips, ansiktsmask, glass och tycka synd om mig själv, haha.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar