onsdag 1 juni 2011

world wide.

kollade precis lite på min statistik här!
blir lika förvånad varje gång, så det här bli min längsta lista än så länge med länder som tittat förbi, dock är inte alla länder dagligen, men ganska många förvånansvärt nog :)
tycker det är jätte kul att så många läser.
som sagt är bloggen mer för mig själv och inget jag "satsar" på, har inte ens kommit till skott och fixa reklam än.

min kusin Jenny sa att det var lite krångligt och kommentera på min blogg, nu har jag iallafall tagit bort säkerhetskoden, och hoppas det hjälper.
kan ni förresten helt säkert använda google translate och förstå vad jag skriver om?nu kommer jag göra en grej jag sa att jag inte skulle göra, skriver en del på engelska och kollar läget iallafall :)
så ni svenskar som läser min blogg kan sluta typ nu! :) haha, godnatt.



~~~~~~~~~~~~ 

hi everyone!
I have no idea if you can use Google translate to read my posts, and I can only imagine that you lose all content! But sinse you haven't posted any complaints I assume everything is readable at least! :) if there is anything I can do, don't hesitate to say anything!
I would love to check out your blogs too, so post a comment with your link! :)
 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar