onsdag 29 juni 2011

girls night out.

har blivit lite dåligt med bloggningen, inte ok!
jag är så trött idag, däcka på soffan innan, skulle ju storstädat men är väl lika bra och göra det imorgon bitti när jag ändå måste upp och tvätta klockan 7 på morgonen.
vilket inte är ok! 
men som vanligt är där inga tider i tvättstugan ..



idag träffa jag upp Emma i stan och följde med henne till frisören där hon färgade håret! :)

sen följde jag med upp till hennes lägenhet och checka läget, super fin.
sen gick vi en vända i stan och jag vet att jag inte skulle handla mer, men hittade jätte fina chinos som var tvungna och följa med hem.

imorgon ska jag ner till stan ännu en vända, kommit på en bra dop-present nu så ska shoppa lite till men inte till mig själv iallafall, måste dock betala lite mer räkningar och se hur mycket där blir kvar, sen ska jag ner till systemet, för imorgon ska jag, Pernilla, Angelica och Emma ha en riktig girls night out, så vi drar till Malmö! :)


här vill jag egentligen skriva om hur underligt det känns.

hur mycket jag vill si och hur mycket jag vill så, men jag skippar nog det.
trots att en del är katastrof, så är jag nog faktiskt ganska lycklig för tillfället och det ska ingen ta ifrån mig.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar