onsdag 8 juni 2011

dagens?

Dagens humör: hmm, jag är väl glad? :) det är jag för det mesta!
Dagens mående: jag mår bra, lite ont i magen, men det är väl inget ovanligt?
Dagens borde: jag borde fixa med hyllan i badrummet!
Dagens frisyr: wet? haha. Nyss duschat så mitt hår bara hänger och är allmänt blött!
Dagens klädsel: precis slängt på mig min leopard jump-suit.
Dagens planer: ja, det börjar bli sent så ut med hundarna en sista gång och mysa ner sig i soffan med en film antagligen ..
Dagens längtan:
längtan också? jag vet inte och vill nog inte känna efter heller.
Dagens fundering: ska jag ens försöka?
Dagens beroende: i detta kvava väder så är det minsann en iskall pepsi!
Dagens tråkigaste:  alla dessa möten och springande!
Dagens tidning: enda jag ens bläddrat i idag är skvallertidning, men läser alltid aftonbladet i min iphone, ett par gånger om dagen!
Dagens låt: dagens låtar får det bli, Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough.
Beyoncé - Who Run The World.
Chris Medina - What Are Words.
och en gammal goding som spelar rätt mycket hos mig igen .. Nickelback - Rockstar!


hela himlen har öppnat sig här igen, så jag vill egentligen vägra gå ut en gång till.

men då får jag onda ögat av två monster här hemma.
jag borde ha fixat i badrummet idag också, imorgon ska jag göra det!
och jag måste dammsuga också så får göra det på kvällen när det inte är trehundra grader ute. 



har någon nått filmtips till mig?

helt värdelöst det här, behöver absolut inte vara någon ny film.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar