tisdag 1 februari 2011

I'm done ..

ett sista litet inlägg för ikväll!
idag har jag bestämt mig för alldeles för mycket, men nu jävlar i det.
jag vet att jag måste, så det är bara till att köra på, men det behöver inte betyda att jag tycker om det.
men idag har jag iallafall fixat i ordning med alla mina papper, blir en del fan.
tagit tag i två av alla ställen som gnäller på mig :) haha.
jag har tagit en långrunda med doggsen, och imorgon ska jag damma av mitt löpband, för nu kör vi, haha! 
ska upp tidigt imorgon, redan klockan 7, för någon idiot hade snott tvätt-tiden ikväll, det lär bli första och sista gången, folk är bra dumma, här har vi våra lägenhetsnummer som kolvar, idiotas! så när jag ändå måste upp tidigt så ska jag ut en promenad på morgonen, dricka en smoothie, damma, dammsuga, torka golv.
sen ner till stan, måste hämta ut mediciner & handla på coop, sen lär jag väl vara slut som artist?! haha.

nu är jag supertrött, ska kolla på the big bang theory, sen är det dags och sova.
kollade på film innan, I spit on your grave, det sjukaste, jag har sett saw filmerna och så, har lite svårt för tortyr och blod & såhär, men den här tar ju priset, en avhuggen penis med typ en häckasax, ett hagelgevär i gumpen på en annan, nej, fy farao!
& till det försökte jag äta glass med jordgubbar, hallon & blåbär, haha! :)
nej godnatt, godnatt, godnaaatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar