måndag 14 februari 2011

matdags!

åh, idag blir det lite onyttig söndagsmiddag, kyckling, pommes, café de paris och sallad :)
jag är så sjukt sugen på pommes idag, haha!
jag är tröttare än tröttast, kom inte ur sängen förrän klockan var nästan 3! 

imorgon eller på tisdag har jag lite ärende jag måste göra.
blir nog imorgon så jag får det gjort, någon som har lust att hänka på? (läs: lina!)
vet inte hur du har det på kursen men iallafall :D haha.

nej nu måste jag ner om till affären också, det stänger redan 6, glömmer alltid det.
och btw, flera gånger nu så här på netto så är där, ja jag har sett program om det på tvn, folk som rotar i containrar och ja det är för mycket mat slängs och blablabla, men det är ganska så jätte äckligt när det hänger en över och är nere och rotar och ja hade det varit en hemlös så hade jag kanske inte brytt mig, men när dom står med fina bilar och mitt i nätterna och rotar igenom SOPOR, det var till och med några som försökte medan butiken var öppen, vad tycker ni om sånt? är det ok? om det nu är ok, då kan man väl göra det när det är ljust ute och inte som någon tjuv mitt i natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar