onsdag 23 februari 2011

snösnösnö!

kan det räcka med snö nu tack?
kallt & jävligt blir tokig.
och vakna upp och hade svin ont i min svank och typ ner i ena benet, går som en pensionär, haha! men gör riktigt j*vla ont!

såg att jag faktiskt kunde se big brother avsnitten på nätet så det gjorde jag inatt, får väl se ikväll också :) jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än, är en blandad kompott men vet inte riktigt vad dom kan åstadkomma än :) så jag ger det ett par avsnitt till, men vill inte att någon av dom i "glashuset" ska in, kunde man inte valt något roligare? jag menar gurkan, han har varit med i sveriges värsta bilförare, robinsson, snart 101 en sätt att åka ur en gameshow eller vad det heter och big brother, mediakåt? inte alls.


nu ska jag äta bakad potatis, ovanligt va?

ikväll kommer moster en sväng och då ska jag bjuda på köttfärssås och spagetti :D mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar