lördag 12 februari 2011

vårkänslor!

idag är det ju helt underbart, lite kallt men solen skiner och jag fick minsann ha solglasögon på! :) tagit en runda med hundarna också och det gick sådär, dom måtte också ha vårkänslor, lillan gick runt och yla och skällde hela tiden och fick såklart mackefisen med sig så det blev ett jävla liv så vi hördes nog när vi kom på långa vägar :) haha.

nu ska jag äta lite, sen ska jag minsann vila, blev bara 3 timmars sömn inatt.
ikväll kommer kanske Jenny hit och kollar melodifestivalen :) annars blir det bara lite gott och slappe framför tvn. :)

jag är på alldeles bra humör idag, har nog också lite vårkänslor.
och så ja, den delen väljer jag att inte skriva ut här, men jag är glad :) haha! 
ha nu en mysig lördag :)

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar