måndag 28 februari 2011

tonight I'm fucking you!

får man skriva en sån rubrik? haha.
aja, lite får man tåla.

just nu sitter vi här i vardagsrummet hela "familjen" .. jag, mamma, jenny, bertha och mackefisen, haha! :) jenny är numera inneboende varje lördag till söndag :D
vi kollar minuten, ett måste när dom söta pojkarna i E.M.D är med!
vi kollade melodifestivalen igår kväll och spelade lite kort, även kusin Fredrik kom hit en sväng, jag färgade Jennys hår och Fredriks skägg, alldeles för kul!
men det blev fan riktigt bra, så nu kan jag lägga till det i min merit lista, slå det ni! :)
vi såg trassel idag också, eller tangled, innan idag, hur jävla bra som helst, men jag älskar animerade filmer, det bor ett litet barn i oss alla :)


försöker hitta någon bra film till ikväll också, något tips? 
såg förresten att det fanns en titanic 2 nu, kan dom mena allvar? haha :)


nej nu ska jag återgå till mitt tv-tittande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar