onsdag 9 februari 2011

tisdagskväll!

jag skulle ha gjort massor av saker idag, men det har inte blivit ett skit gjort!
så imorgon får bli både en städ & tvättdag, inte ett dugg roligt, men nödvändigt ont.
det börja sina med mjukis byxor i gaderoben :) haha.
jag har sovit i omgångar, jag är så sinnessjukt trött att jag när jag försökte sitta upp i soffan så somnade jag sittandes, haha.
sitter just nu och kollar lite på den hemliga miljonären på 5an, hade jag varit miljonär/miljadär hade jag gjort det alltid, försökt hjälpa människor, personligen, visst att man kan skänka pengar genom alla dom hjälporganisationer som finns, men är man någonsin säker på att pengarna kommer fram? kommer det till dom som verkligen behöver dom eller hamnar hälften i någon idiots ficka i Sverige?

jag hade älskat att få åka till såkallade u-länder och verkligen göra nytta, vara med att förändra, utbilda, vi kan inte bara ge dom saker, vi måste utbilda dom, hjälpa dom på plats! nog om det.


jag har laddat upp med lite filmer för kvällen, ska äta middag snart, blir bakad potatis med kyckling & bacon röra som vanligt, men det är ju försvinnande gott, haha!
sen ska jag minsann poppa lite popcorn och bara ligga på soffan. :)




jag hade nyss bestämt mig, men så nej.
jag är fast, fast med dig.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar