lördag 26 februari 2011

fuckat upp igen!

har petter & septembers låt, baksmälla på huvudet ikväll.
den är faktiskt riktigt bra! :)
för er som undrar så blev mitt hår inte helt ok första gången så fick i med en färg till idag och nu är det liiiite mörkt, så jag hoppas det lägger sig lite.
men annars gör det inget, jag gillar det ju som sagt darkdarkdark!

idag har det fan inte blivit mycket gjort, tog en tripp ner till stan med mami.
handla hem lite mat och såklart en pasta sallad från glada hörnan, mums!
sen har jag mest legat på soffan, försökte vila men min kära granne bestämde sig för och väsnas så mycket som möjligt med alla möjliga konstiga ljud så mackefisen bara skällde hela tiden!
nu kollar jag på let's dance, eller ska göra, för dom ska ju tvunget ha pauser, nyheter, parlamentet emellan. 
sen blir det nya avsnittet av jersey shore och förhoppningsvis har BB sajten fixat problemet, inte kunnat se avsnitten alls, idag blir det nog 3dje avsnittet jag missar! 


imorgon kommer kusin Jenny som sagt, det är ju lördag och melodifestival.
moster kommer nog också, mamma ska ju laga god middag, jag står väl bara för såsen denna gången!


nej, tänkte slå puckot en signal nu innan det blir för sent.
"bara äta lite" var det ja, har nog hunnit med en 5 rätters middag vid det här laget :) haha!


önskar er alla lite fredagsmys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar