måndag 21 februari 2011

psst ..

jag är någorlunda sur för jag inte fått in tv11 och missar premiären av big brother!
jag har sett varenda säsong, varenda avsnitt när kanal 5 hade det, så jag är måttligt irriterad!
ska ringa till comhem imorgon och höra hur man kan göra, eftersom jag inte bor i hyres men ändå går det genom föreningen och dom har tydligen valt att inte byta ut några av våra markbundna(?) kanaler, jag vill dock inte bli av med mtv, men vi kan ju få bort ebos kanal eftersom jag inte ens bor på det, eller den makedonska kanalen? vad ska jag med den till? ARGH!

men iallafall, helgen har varit super trevlig, uppdaterade inte igår då jag sov länge och sen spenderades hela dagen med mamma och bästaste kusinen :) haha!

vi spelade kort, laga mat, kollade melodifestival och gay-gala och sen spela vi super mario till klockan 5 imorse :) 
vi kör samma sak nästa lördag, haha! 

nu ska jag verkligen bara bädda ner mig och kolla lite tv, det är kallt och jävligt och usch!
är egentligen sugen på ben&jerry, men jag fryser för mycket glass, så blir lite smått & gott och en cola istället :) 

har någon förresten sett den här tv-serien masters of horror? en massa kända skräckfilms regissörer som gjort en timmes långa "skräckfilmer"? isåfall hiss eller diss?
är ju en riktig sucker för en bra skräckis! :)

I miss you like a fat kid on a diet misses cake! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar