tisdag 15 februari 2011

feel good ...

sitter och kollar på top modell, precis tagit mig en lång dusch.
måste föna håret innan jag går ut med hundarna, sist frös hela mitt hår, haha! :)
varit en slö dag idag med, kom inte ner till min "möten" heller.
så får ta det imorgon bitti.

idag är det då alla hjärtans dag, helt jävla omöjligt att missa, det är väldigt in your face överallt, inte för jag bryr mig, inte så jag ligger hemma på soffan och trycker i mig choklad och tycker synd om mig, who cares? men sett mycket trams på facebook, jag menar come on, världen går inte under för du är själv, hahaha!

btw, har tänkt på, har ni också sms sparat på mobilen från någon?

"feel-good sms" haha, som får en att le och bara må bra, jag har en del alla från samma person, haha! :) okej, jag ska inte ljuga där är typ väldigt många ;$ men iallafall, har ni något sånt? 

nej nu ska jag sluta rabbla här, ska föna håret, ut med hundarna och bänka mig framför en film :) och kanske ge en alla hjärtans dag present iallafall, på ett speciellt sätt :D haha.
ha en underbar dag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar