fredag 25 februari 2011

kär & galen!

nu ska vi snart sätta igång med färgningen här hemma, jag ska bli det jag tror jag borde varit född till, brunett! varför är det så? jag är ju riktigt platinablond i mig själv, växer ju ut nästan vitt och jag trivs bäst i det riktigt mörka, nästan svart, har haft kolsvart också i och för sig, men idag blir det brunt, blir nog rätt mörkt nu eftersom jag lyckats bli så ljus. 
mitt hår är i princip vitt på vissa ställen nu, resten är mörkblont, det är inte vackert, haha!

vi tog iallafall hundarna ut på en promenad och handla hårfärg och när jag satte ute och vänta på mami, så kommer där som alltid några barn, eller pensionärer eller vuxna för den delen fram och frågar om dom får klappa hundarna och om dom är tvillingar, snart gör jag en skylt till macchiato där står "son" och en till lillan där det står "mamma", så jag slipper behöva säga, nej det är mamma och son, varenda runda jag går ut på. 
andra må tycka dom är jätte lika, det gör inte jag, samma ras ja, men dom är inte lika, haha.
jag önskar nästan lite också att jag hade haft pappan, för han är ju störtskön! :) men jag hade inte pallat ha en hund till, phew, mycket jobb nog med dessa huliganer! 
eller jag kan ha hur många som helst om någon erbjuder sig gå ut med dom? 

nej nu ska jag få rätt på det här, sen duscha, städningen är avklarad, det gick fort eftersom jag sprang runt och sjöng till gamla backstreet boys låtar, jag minns hur jag var fruktansvärt kär i Nick, helt galen, hade planscher överallt och minns att jag fick min kusin Sabinas samling av saker med dom också, så hade hela rummet fullt. Så när man hör dom blir man liten igen. :)

nu kommer jag på grejer här hela tiden så nu avslutar vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar