onsdag 2 februari 2011

in the middle of the night!

påminn mig och aldrig ta koffeintabletter innan läggdags.
jag har mer energi ikväll än jag någonsin haft, har storstädat, försökt powerwalka med doggsen trots halkan, fixat & donat och nu sitter jag här, helt hypad!
jag vet inte om jag får ta såna tabletter då jag redan tar ett utskrivet preparat, men det här är ju underbart, jag har gått som en levande zombie i flera månader, vilat ca. 2 timmar om dagen, idag kunde jag inte ens vila, jag flög upp och gick ut med hundarna istället, hur underbart?

förresten tänker jag gnälla om att jag inte får några kommentarer, ser att det är fler och fler ifrån utlandet som läser, so come on! en liten trudelutt är väl inte så mycket och be om?

några önskemål om vad jag ska skriva om? prövar på och göra många maträtter etc, några recept? tycker mycket om smink & hårvård och prövar väldigt mycket produkter - lite hiss och diss där kanske? 
bara kom med tips, jag delar med mig av allt, jag :) haha.

nu ska jag snabbt in om h&m's hemsida och checka läget.
ska även kolla runt lite efter jackor, vill ha en ny skinnjacka och funderar på en jeansjacka också, aldrig haft en, men kan vara snyggt, kanske? haha!
godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar