tisdag 8 februari 2011

fångad av en stormvind!

det blåser ju galet mycket ute ikväll, såg att vi fått en klass 2 varning i skåne.
och det betyder ju att det blåser lite mer än lite vind i håret och för det gjorde det, jag flög runt med hundarna där ute!
men det är rätt så skönt och kunna kura upp sig i soffan sen och veta att jag inte behöver gå ut förrän imorgon bitti igen iallafall.
idag tog jag & mamma en liten "shopping-tripp", fixade lite ansiktsrengöring och krämer på apoteket, sen handlade jag lite på lindex - en ny bh som är alldeles för skön, toffsar, nagellack såklart och sen en vända om coop så man får hem lite ordentlig mat och jag får ju inte glömma maten från china box, vårrullarna där är att döda för! :)

kvällen har jag dock bara sovit bort, fick feber och var super yr, är jag fortfarande men nu ligger jag bara här och är hur pigg som, ska försöka få i mig lite mer mat dock.

imorgon blir det städning på schemat .. igen! skaffa aldrig djur, denna årstiden får man i princip dammsuga varje dag och hur kul är det?


men ni får sova så gott vänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar