tisdag 1 mars 2011

sömnmedel.

tröttheten slog mig som en riktig käftsmäll imorse.
och det har inte blivit bättre under dagen, så vet inte om jag ska ta en liten powernap.
idag är en sån dag också där allt går fel till och med råkat sätta igång brandlarmet och jag är ju en riktig kock egentligen så vafan hände där liksom? haha.

var uppe hela natten och lyckades snubbla in på filip och fredriks snack om oscarsgalan, och sen märkte jag att jag sett hela och klockan var över 6 på morgonen.
var lite nördig och spela the sims också, det kan vara kul ibland, går i perioder, roligaste är att bygga och inreda, haha. Måste nog skaffa ett annat, just nu kör jag det med husdjur och det har jag nog av hemma, haha! 


ska upp supertidigt imorgon, men ska bli skönt.
äntligen få lite medicin så jag kan må bättre, få lite energi, kunna äta.
så blir nog ingen mer uppdatering idag inte.
och nu lär jag snart däcka rakt ner i tangenterna här, haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar