lördag 7 maj 2011

don't look back ..

orden pryder till och med min kropp, men är inte de lättaste att följa.
kan inte sova, inatt verkar det vara en sån där natt, en natt där man bara inte kommer till ro.
brukar inte vara den som ligger och grubblar eller bryr mig särskilt mycket om grejer.
men idag så är där en miljon tankar och jag tror inte en enda varit bra.
alla har väl en sån här natt då och då, men jag vill aldrig ha en.
varför kan inget bara gå rätt för en gång skull?
få lite medvind istället för att ständigt stå i motvind.


stod och fixa mig innan det var läggdags innan, verkar som jag inte ens tål min egen kropp längre, allting verkar strejka så då gör minsann jag det också! 
jag får väl helt enkelt gilla läget, kan inte göra ett skit åt det, inte idag och inte imorgon så ..jag ska gå och lägga mig igen!


|


Everyday I fight a war against the mirror
I can't take the person starin' back at me
I'm a hazard to myself
don't let me get me, I'm my own worst enemy
It's bad when you annoy yourself so irritating
don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar