onsdag 18 maj 2011

raaowr!

nu har jag äntligen fixat lite mer bilder och här får ni se lite ur min garderob, först ut är leopard, är lite hooked på det för tillfället! :)
kommer kanske upp lite mer sånt under kvällen!


idag har jag för övrigt mest suttit i telefon känns det som, först prata jag med Fredrik och sen ringde jag upp Lina och vi babbla på som vanligt, att man alltid har så mycket och prata om, sen fick jag sitta i telefonkö tills jag blev alldeles galen.
sen fick jag ett städryck och började dammsuga och mitt i min allsång till Dolly Parton - Jolene, så pausades spotify och så står där, spotify används av en annan användare så då skällde jag rakt ut på Jenny igen! :) haha! Ja okej, det är hennes spotify, men det är ändå inte ok!

nu håller det på att tvättas och fixas här.
imorgon lämnar familjen mig så då har jag bjudit in min andra familjemedlem, Lina! :)
vi ska kolla skräckfilmer och äta gott hela kvällen! ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar