lördag 28 maj 2011

utekväll, marknad = överkörd?

känns ungefär som en lastbil kört över mig, sen bestämt sig för att backa över mig ännu en gång och bara för skojs skull kört över mig ännu en gång!
men trots det har jag gått och gått och gått idag, mamma och jag tog en sväng om nere på stan idag, Eslövs marknad såklart, man måste ju såklart ha munkar! :)
köpte nytt koppel till lillan också, blev super bra! :) och ja jag vet att jag har koppel köps förbud men nu kunde jag inte motstå!
som vanligt träffar man på tre miljoner människor man känner så man går ständigt och säger "hejhej, allt bra?" men det var ändå världens sötaste Marcus som gjorde hela min dag!
och nu till igår då, blev lite trassel först, skulle egentligen till ett annat ställe men så blev det inte, så vi hamna hemma hos Jonas men sen stack vi ner till b2 i stan och där träffa jag på Cornelia och Sara och där fastna jag, hade en super trevlig kväll till slut, och dom följde mig hela vägen hem sen, tacktacktaaack! :) får fan flytta närmare till stan sen, haha.
och alla ni som är på krogrundan idag, drick en öl för mig med! hörde du Emma? ;D haha!

och nu tänker jag såklart lägga upp lite bilder på mina doggisar från dagens långpromenad!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar