onsdag 4 maj 2011

natti!

idag var verkligen en bra shopping dag, hittade mycket mer än jag brukar och mycket fick följa med hem, i lite färger jag nog aldrig brukar ha på mig men nu ska det bli ändring på det, man kan inte bara gå i svart även om hälften av det jag handla idag var svart :) haha!
det som fick följa med mig hem idag var ett mjukis-set i ljus lila, mjukisbyxa och hoodie, ett par leggings, en blommig topp, ett par solglasögon och två par tygskor (ett par ljusrosa & ett par svarta), vill egentligen ha vita, men inte särskilt praktisk när man har hundar, dom trampar på en, man får gräsfläckar och dom blir allmänt smutsiga alldeles för fort!
nu är det enda som behövs också en hårfärg, denna utväxt, mitt hår måste växa som ogräs, för det är knappt 3 veckor sen sist, blir tokig!

jag ska försöka komma upp i tid imorgon så ska alldeles strax bädda ner mig.
kolla lite 90210 och försöka sova.
ska ha en storstädning på förmiddagen och imorgon måste jag verkligen ringa studievägledaren och boka tid, dagarna bara springer iväg här och jag kan inte riktigt bestämma mig. Imorgon har jag bara 10 dagar på mig och söka utbildning till hösten, jag vill ju så gärna jobba egentligen.

nej nu ska jag gosa ner mig med lillan så jag tackar för mig, vi skrives mer imorgon! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar