tisdag 17 maj 2011

filmmys!

okej, ni får lov och slå på mig nu, men inte tagit en enda bild idag, ska jag vara ärlig har jag bara lämnat soffan för att gå ut med hundarna och handla, imorgon ska jag ge mig själv en spark i baken, för då är det både städ & tvätt dag!
jag har fixat filmer så jag överlever kvällen också, dom 4 första filmerna av Fast and the furious, ska ner och se den 5e på bion i stan tänkte jag! :)
har även fixat hem The blind side, måste se den igen, toppen film! :)

tänkte fixa lite frukt nu och sen bädda ner mig igen.
nyss varit ut på en lång promenad med doggsen, gick jätte bra!
vet inte om mackefisen är lugnare eller så är det bara jag som lugnat ner mig, för nu är JAG ute och går med dom och inte dom med mig, haha!

fast kom nyss på, fick hem en h&m katalog innan, massa billigt så ja, ska in och klicka hem lite, det går inte och vara utan! :) så får ta det med postförskott, så hinner jag få in lite pengar! :) haha! dom måste tjäna massa pengar med mig.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar