fredag 13 maj 2011

error!

äntligen funkar bloggen, har legat nere hela dagen!
inte för jag har haft något direkt att säga, mest haft otur hela dagen.
men ibland måste man ha såna dagar också, är säkerligen för det är fredagen den 13e, brukar inte tro på sån skrock men ibland får man helt enkelt gilla läget.
skulle egentligen gjort en massa idag men har inte gjort en endaste grej.
och lyckats bli besviken och haft ett psykbryt på doggisarna! :p 

nu ska jag gå ut och promenera dom och sen blir det riktigt fredagsmys med familjen!
vi ska kolla film och äta popcorn & dricka iskall pepsi, har fått dille på det nu.
tyckte inte alls om pepsi innan men nu är det riktigt yummi! :)

imorgon ska jag och mamma ta en promenad ner till stan och göra lite ärende och kolla på det som skulle vara nere i stan imorgon. sen ska jag ta en sväng om till och städa här, jag är världens snabbaste husfru, jag dammsugar och torkar golven i hela lägenheten på drygt 45 minuter, haha!
sen på dagen kommer Jenny hit :) ska bli super kul! 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar