söndag 29 maj 2011

a new life - a fresh start!

jaha, då har det varit mors dag idag då, vi var nere en sväng hos mormor och åt lite tårta och spettkaka, som jag verkligen hat-älskar, egentligen är det inte jätte gott men man äter ändå!
men jag orkade inte vara där så länge, så stack upp och lagade lite käk istället och sen somna jag och hundarna gott i soffan :) haha!

nu sover dom här igen och jag ska nog snart inte vara sämre, men tänkte slÃ¥ pÃ¥ en film iallafall. har inte direkt nÃ¥got som mÃ¥ste göras imorgon, ska bara se sÃ¥ arbetsförmedlingens hemsida vill som jag vill, nÃ¥gon mer som har haft trubbel när ni ska söka jobb? kommer upp error och nÃ¥gon felkod när man klickar in pÃ¥ ett jobb? 
provat på båda datorer här hemma och får samma skit! minst sagt irriterande.

men imorgon börjar en ny start .. som jag egentligen inte kommer skriva så mycket om i min blogg, det karamellen suger jag på ett tag till så att säga! :)
men det behövs, jag känner att eftersom dom vägrar göra det dom lovar så är det upp till mig och göra något åt det själv, så here we goooo!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar