måndag 9 maj 2011

koko!

jag får väl typ säga godmorgon, varit vaken ett tag dock.
både hunnit vara ute i solen med lillan och ätit frukost, ja hör och häpna, jag har ätit frukost, blev två knäckemackor med ost & tomat + lite aromat bara för det är så himla gott!
måste försöka få i mig ett mål mat på förmiddagen/dagen, tvingar i mig varenda tugga, men jag måste vänja mig, kan inte leva på att bara dricka.
får väl snart svaret från senaste undersökningen också ;o fast är inte direkt nervös, visar det något .. även om jag vet att det är dåligt och att jag får leva med det i resten av mitt liv .. så är det något som behandlas och jag kan snart gå tillbaka till min vardag.
igår var liksom katastrof, känns som jag har en sån period igen där inget är bra.
men jag hoppas det lugnar ner sig snart :)
nu ska jag faktiskt dammsuga, gjorde inte det igår och lillan drar in sånt klistrigt grejs från kastanjeträden, som irriterar en duktigt mycket!

förresten, gjorde mappar och överförde till min iphone 4, men med det så blev den mappen "ipod photo cache" helt konstig, nu blev det mappar i mappen med format som inte går att öppna ;o någon som vet? har det hänt någon annan? -suck.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar