måndag 23 maj 2011

off limits?

sådär godmorgon i efterhand, sov knappt något alls inatt heller.
jag tänkte säga att jag blir så trött, men det blir jag ju inte, för då hade jag kanske kunnat sova. 
nyss varit ute på en promenad i det fina vädret med mina doggisar, så skönt och ha dom hemma! men jag ogillar alla dom här fästingarna, blodsugande parasiter.
jag har själv haft 2 eller 3, och jag om någon borde inte få för jag går ju aldrig i skogen liksom, men tror jag fått det från hundarna, inte ok!

haha läst ett par gånger idag på facebook om det här med att folk tar varandras "rester".
jag vet inte, vi bor i en liten stad och håller man sig till killar från stan är det kanske oundvikligt, den du träffar är alltid någons ex eller liknande, men jag hade personligen aldrig kunnat vara med någon mina vänner varit med, det blir lite för skumt för min smak.
jag tycker dom killarna är .. off limits?
men jag vet ett par stycken som varit med varandras ex om och om igen, där det finns barn inblandat och hej, bara jag är förvirrad liksom.

vad tycker ni? är det ok?

nu ska jag hoppa in i duschen iallafall, sen fixa lite käk.

middag ikväll kommer bli alldeles för god! :)nypotatis, köttröra med lök, svamp & paprika, och en kall sås med gräslök, vårlök & persilja! :)
sen blir det en powerwalk ikväll efter helgens bravader, haha!








1 kommentar:

  1. Huh! Fästingar...inte OK!
    Vänners ex? Då tänker jag så här...det finns en anledning att de är ex...och är dom inte bra nog för mina vänner är de definitivt inte bra nog åt mig... ;)

    SvaraRadera