söndag 22 maj 2011

trött, tröttare, sara!

jag är alldeles för trött för mitt eget bästa!
Fredrik kom och hämta mig tidigt igår, eller ja han hade väl inte kallat det tidigt, men han kom vid halv 3 och jag stod fortfarande i duschen så fick minsann lägga på ett kol.
sen hämta vi upp Pernilla och åkte till Landskrona :)
en super trevlig kväll, men vi bestämde oss sen för att åka in till Eslöv, så när vi kom hit här så var jag helt säker på att Stenssons skulle ha öppet men nej, såklart inte, så vi hamna på B2 istället, träffade på en massa trevligt folk! :) 
sen började min och Pernillas hemfärd, vi tog foto i varenda hörn, väckte halva Eslöv och jag hade allsång! Sen spenderades resten av kvällen/natten i telefon :) 


när telefonen ringde så var jag mer död än levande, sen kom Pernilla upp och sen har vi bara degat på soffan, hon lämna mig precis, men snart komma nästa lass med människor hit, haha! :) nej men mami och doggisarna kommer hem!

blir nog världens slöaste söndag, hoppas ni alla haft en lika trevlig helg som jag haft!

full rulle och nu behöver jag vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar