tisdag 24 maj 2011

upp & hoppa!

måste snart ta mig ner till stan, som jag verkligen ville slippa idag, men Netto har ju aldrig något, så kanske passa på och köpa med sig lite chinabox hem? :) 
jag vakna upp lite på fel sida idag så ska städa lite sen och få ut lite frustrationer!
jag ska inom Lindex nere i stan också, fixa lite små saker.
har förresten på mig min nya leopard jumpsuit, skönaste köpet jag gjort i hela mitt liv!
sen kan jag väl tycka att en lång jumpsuit inte ger en den allra bästa figuren, ser ut som rumpan börjar mitt på ryggen och hänger långt ner på låren, men så illa är det inte riktigt än! :D men den är skön så det är ok! :)

nej nu får jag göra mig ordning så jag kan komma ner till stan!
skriver mer sen. 





 




1 kommentar:

  1. Ha ha ha...vågar du gå ut i stan i mysdress? Du vet ju vad som hände sist... ;) Kram!!!

    SvaraRadera