måndag 16 maj 2011

paying with love tonight

lovade lite bilder idag men orkar inte klödda med det idag heller.
tänkte fixa lite andra bilder imorgon med ..
typ vad jag har i handväskan, mina favoritskor, lite väskor.
jag är ju en riktig sucker för både skor och väskor så tänkte visa upp lite favoriter! :)
tänkte försöka bringa ordning i mina garderober också! 
rensa ut lite kanske? se till och skänka bort!
det är ett måste, är där inget hål i så skänker man bort det!

idag har jag inte gjort allt för mycket.
mår hemskt illa och nu på kvällskvisten får jag inte behålla något alls, så jag lär kolla på x antal avsnitt till av 90210, är redan inne på mitt 6e, men dom varar ju bara i drygt 40 minuter så det går fort! :)
ska strax försöka äta lite frukt, köpte hem lite nektariner innan, går inte det så får jag leva på glass, köpte det med, något med sommarbär, lär vara super god! :)


imorgon ska jag ta tag och fixa med lite papper och få lite ordning på allt.ringa f-kassan och se när utbetalning och allt är, ordnar det sig så åker jag nog iväg över helgen om det går :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar