fredag 6 maj 2011

fredagsmys deluxe!

fredag kväll och här sitter jag vid datorn, känner inte för att göra ett dugg.
blir riktigt fredagsmys, köpt en massa glass, en hel glasslåda för att vara exakt, så fort det är lite fint väder vill man ha isglass så nu har jag alla möjliga sorter! :)har varit i stan hela dagen idag känns det som, först med Lina~fina till bm & lyssna på bebis och allt det där, sen arbetsförmedlingen, milkshake på bom's glassbar, handla lite, in om skafferiet och fick med baguette hem till mig & mami . :)
sen slockna jag på soffan, var så himla trött, är jag dock fortfarande men nu får jag försöka hålla mig vaken, eftersom en viss Sara tyckte det lät som en helt ok idé att börja tvätta 07.00 en lördag morgon, just nu känns det inte ok!

nej nu ska jag försöka fixa något att käka, köpte hem kött och grilla till imorgon men glömde helt bort att jag kanske borde äta något idag med? dumb-ass!
skriver mer ikväll mina damer & herrar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar