lördag 30 april 2011

all by myself!

alldeles tomt här hemma, inga hundar, inga människor, bara jag!
så nu ska jag passa på och ta mig ner till stan och kolla lite.
handla hem något att äta och bara njuta i det fina vädret, är fortfarande massa förkyld men det får gå! :)
jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll heller, ska jag bara va hemma eller ska jag försöka ge mig på och göra något?
vad ska ni göra ikväll?

kunde verkligen inte somna inatt heller, la vaken till halv 4 och, såg en film, en dokumentär, två avsnitt av BB och lite Jersey Shore :)

såg förresten den dokumentären om Japan på Svt play, helt sjukt vad snabbt allt går!
jag ber till väderguden att jag aldrig vill ha en stor jordbävning eller tsunami, tack på förhand!
men jag tycker det är så lustigt, du blir bombad om information i dagar sen blir det bara helt tyst om allt sånt, hur går det nu? jag menar även exempelvis Haiti, vi hör ju ingenting mer, hur har det gått, har alla pengar vi skänkt kommit till rätta?


nej nu ska jag slänga på mig lite kläder och hoppa på bussen ner till stan! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar