tisdag 19 april 2011

jaha, så var det igång igen, jävla mage!
kan man beställa en ny? allt annat går och beställa nu för tiden. :D haha.

kvällen har spenderats med mamma, vi har legat i soffan, kollat film (The Rite) och krängt popcorn, eller ja jag försökte och lillan fick nog nackspärr eftersom hon försökte sno varje popcorn innan den hann in i min mun, såg alldeles för roligt ut :) förresten så vill jag tipsa om att ni borde se The Rite, bra film fan! :)

 ska halv kika på total black out nu på 5an, jag skrattar åt dom, men jag hade varit precis lika jävla skit rädd och skrikit ungefär hundra gånger mer, haha! men ja under tiden tänker jag nörda mig och spela the sims på datorn, mest för jag vill bygga huset och skaffa massa udda djur! :D haha.
bra tidsfördriv!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar