lördag 23 april 2011

weak as I am!

jaha, då var det påsk och kunde inte bry mig mindre!
vakna upp minst lika irriterad som jag gick och la mig .. 
jag förstår liksom inte riktigt, blev iallafall ledsen igår och var hemma alldeles för sent så blev ingenting idag! :s
åkte dit med feber också och kom hem med ännu värre och idag mår jag inte riktigt bra heller!

ska ner och handla nu, vet inte hur affären har öppet och sådär.

är elmia idag så dom flesta är där och andra firar påsk med sina familjer.
blir nog en hemmakväll för mig, känner inte för något annat.

tycker det är synd, vet inte hur uppenbart det ska behöva bli?
vet inte heller vad ska jag säga, vissa saker skulle jag aldrig kunna tänka mig göra.
jag tror jag är för snäll, vill oftast inte säga något för jag vill inte vara otrevlig. 
 
Weak as I am, no tears for you
Weak as I am, no tears for you
Deep as I am, I'm no ones fool
Weak as I am!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar