måndag 25 april 2011

hejsanhallåtjenahello!

godmorgon kan man väl säga, har varit vaken en stund men känner mig fortfarande alldeles nyvaken. satte mig på balkongen i solen direkt en stund, riktigt varmt idag!
ska ta oss ner till stan och handla, köpa hem lite mat, behöver lite "kall" mat, typ rostbiff, kassler, potatissallad, pastasallad & lite sånt. mums.
kanske lite och grilla också? hade varit lovely.

jag var iväg med flickorna igår + en pojke (man) haha, var dock lite segt med folk igår.

så vi drog rätt tidigt & var hemma i alldeles lagom tid.

men missa dock live sändningen av Big Brother så kollar på den nu och jag kan ärligt säga att jag är så trött på Katerina så jag dör, kan inte fatta att Rodney åkte ut, folk vet nog inte vad BRA tv är, Katerinas gnäll är inte bra tv och tyckte det var så klockrent när Rodney sa det om hennes fasta att då ska man inte träna heller, så mycket bullshit, när till och med Simon öppnar munnen till henne då börjar man ju undra! :)
nej vi hörs senare!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar