torsdag 28 april 2011

bonbon


en av de nya favorit låtarna, Pitbull - Bon,Bon, mest för jag älskar "we speak no americano" :) haha.
jag och mamma har haft ett all sång med kusin Jennys spotify, använder alltid hennes för hon har premium, men nu tänker jag också skaffa det eftersom dom lägger ner gratis tjänsten! eller "begränsar" den, vad det nu än ska betyda! 


jag ska snart slänga mig framför tvn och kolla på en film med familjen. 
blir en sci-fi, äventyr, action, ja där var tydligen lite av varje där! 
kommer dock inte ihåg vad den heter, men tipsar om den är bra sen, ni har väl inte glömt och fixa hem "Trade"? Ett måste!

måste ringa fröken doktorn nästa vecka också, börjar tro att jag samlar på mig allt för mycket vätska och det vill vi inte och sen vill jag ha svaret från min undersökning typ snarast!
ska även ringa banken imorgon, höra om pengarna som bara försvunnit, se om jag kan få tag på någon av studievägledarna och boka ett möte till nästa vecka! :) inte för jag har bestämt mig än, men bättre och söka och sen tacka nej än att inte söka och komma på att jag egentligen ville.

hinner kanske uppdatera ännu en gång senare.

hej så länge!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar