fredag 29 april 2011

hjärtat ..

nu är min buse hemma, men jobbigt för han att vara här, stressad hela tiden och tror nog han har städat golvet åt mig fler gånger än jag orkar räkna, löptid är vad det är!
så han får åka bort i två veckor till på söndag, sen kommer han vara hemma en stund! :)
kommer nog lagom hem så Jenny får tillbaka sin fotmuff :)
 

idag har det inte hänt så mycket annars, moster kom hit så jag fixade & donade med hennes hår, vi grilla lite och sen sprang bara klockan iväg, känner mig fortfarande inte helt kry, är så seg!
så har gått en sista långrunda med doggsen nu, så nu ska jag bädda ner mig och kolla på en film eller två, såg aldrig bb-avsnittet igår heller för det kom aldrig upp så ska kolla på det nu tänkte jag :) och gosa extra mycket med mackefisen!

imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra, får se hur jag mår imorgon helt enkelt!
godnatt!





1 kommentar: