måndag 4 april 2011

underhållande?

jag somna till på soffan en halvtimme, var alldeles jätte skönt.
men la mig med blött hår så nu får jag stå ut med att se ut som ett troll tills imorgon! :)
hoppas på att få in lite pengar så jag kan klippa mig också, så himla slitet.
jag har precis fixat hem första säsongen av Jersey Shore, var ju länge sen man såg den och måste ha en dos fram tills det är dags för Jersey Shore goes to Italy :) haha.
ni gav mig inga tips på serier så då tittar jag på något som är garanterat underhållande.

fick förresten ny tid till sjukhuset idag också, dom är snabba för en gång skull, men samma jävla tid så någon snäll själ får faktiskt köra mig denna gången.
nej nu ska jag göra mat till hunden, hon ska minsann också få lite fisk idag! :) 
sen måste jag diska, bombnedslag i köket.
sen ska jag se färdigt project runway. 






 

1 kommentar: