onsdag 27 april 2011

!

då var det dags för ännu ett inlägg, är inne i en bra "blogg-period" nu. :)
har hunnit med mer än jag trodde idag, men nu gick luften ur mig.

började tvätta men sen tog mamma över eftersom jag skulle göra lite ärende nere i stan, så Lina kom hit sen tog vi en promenad ner till stan och tog en milkshake på torget.
handlade en del till lillan, såklart! nytt schampoo äntligen, så imorgon ska hon badas så hon är ren och fin till hennes son kommer hem på fredag, mest för jag ska försöka dölja lukten av löptik, tror ni det funkar? det gör egentligen inte jag, men jag låtsas, ska även dammsuga och torka golven som aldrig förr imorgon, blir nog klorin på golven så inte min macchiato springer och slickar överallt, örk! haha.

satt ute på gräset och busade lite med lillan nu, men till slut blev hon arg och bet mig i näsan, ALLTID! haha. Så då gick vi hem! :p
usch, kom nyss och tänka på att jag måste försöka ta mig ner till stan innan 1 imorgon också, in på banken och få utskrivet på papper exakt var pengar har dragits ifrån, för nu fattas det ännu mer pengar, småsummor försvinner lite då och då. 

nu ska jag slänga mig på soffan, är dö mätt efter kinamaten också!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar