onsdag 6 april 2011

sleep tight!

fick äntligen tummarna loss och kollade på Australia, och för er som inte sett den, det är nog en av de bästa filmerna jag någonsin sett! Så den rekommenderar jag absolut.
borde egentligen hoppa bums i säng men så blir det ju såklart inte, är inte trött och jag min dagliga dos av jersey shore och big brother :) haha!
fick in lite pengar idag och gick och kollade efter en jacka, hittade en idag men måste suga på den karamellen lite, den var super fin men lite tunn, mer än sommarjacka än en vårjacka, men jag är sjukt sugen på den där! ska kolla runt lite på nätet imorgon dock! :)
vågar inte handla för mycket heller, alldeles för mycket som ska gå till telefonen denna månaden!

morgondagen består av hushållssysslor, alltid lika kul .. NOT!
ska städa, tvätta, diska och så ska jag bestämt göra en äpplepaj på kvällen :) blev sjukt sugen nu inatt med jag orkar inte ställa mig och göra det, så det får bli imorgon, ska nog göra cupcakes också! :) mums.

godnatt! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar