tisdag 26 april 2011

pissing me off!

den här dagen har fan inte varit min dag.
först lurar affären mig på pengar som jag måste fixa med imorgon, inte så det rör sig om ett par kronor utan på drygt 600 kronor så det kan jag inte bara låta vara, så måste till banken imorgon och greja med det.
sen har det bara gått utför, så nu ska jag minsann bädda ner mig och hoppas på att morgondagen blir bättre.

gjorde iallafall en alldeles för god middag, kycklingkebab i pitabröd med massa grönsaker & vitlöksås, det var mumsigt!men mår därefter nu tyvärr, det blir lite galet med maten ibland, men jag äter det jag tycker är gott, enligt lappen jag ska följa är allt ett big no no! haha.

nu ska jag göra mig ordning för sängen så jag kan komma ner och trängas med alla pensionärer på banken imorgon! :) och fick äntligen reda på att mina pengar från f-kassan kommer på onsdag, inte en dag för sent!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar