fredag 8 april 2011

saras egna kränknings blogg!

märkte nyss att någon på min facebook flaggat min blogg som KRÄNKANDE(?!), jag började först skratta, men sen insåg jag att jag faktiskt inte kunde lägga upp en direkt länk till varje inlägg och blev lite irriterad, för det första tycker du min vardag är kränkande mot dig så sluta läs, tycker du youtube klipp är hemska så blunda, vill du inte se mina inlägg på facebook så välj DÖLJ! Eftersom jag vet att det bara är "vänner" på facebook som kan se mina inlägg, hade du inte kunnat ta det med mig istället då? haha!
nu har jag iallafall kontaktat facebook och dom skulle kolla upp min blogg etc för att sen förmodligen häva flaggningen, bara massa onödigt!
tycker bara det här är fullkomligt urlöjligt, och ja finner ni blogg kränkande så skriv gärna det här, så tar jag bort det, men nyhetsartiklar, min vardag, mina hundar, youtube klipp kan väl inte vara världens undergång :) men anmäla mig till facebook? på en dag där jag inte ens skrivit ett skit, är bara skrattretande!


ps, kan fortfarande lägga upp länken till hela min blogg på facebook, så .. haha! 
DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar