lördag 16 april 2011

piss!

jaha, och vad vaknar man upp till idag? 
vilket skit väder .. 
så var det så fint igår!
var i helsingborg igår, men var fan inte så mycket folk där heller, lär bli det idag istället om vädret tillåter det, men som det ser ut nu, så blir det väl inte mycket idag heller!

jag tänkte kanske ta en sväng om i garderoben idag, rensa, lägga allt till rätta, jag är en sån där, en som håller ordning i typ en vecka, sen slutar det med att jag trycker in allt!
hade behövt ett helt runt till mina grejer bara, mina väskor är överallt! ska se om jag kan hitta en bra plats till dom! :)


och är sjukt sugen på pizza idag, får se om jag orkar beställa det! :)
måste ner och handla snart iallafall.
får se vad det blir ikväll, med det här vädret ser det ut och bli slappe hemma!

hörs sen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar