tisdag 12 april 2011

walter, peanut & bubba j.

har spenderat kvällen framför tvn som jag ju egentligen planerade, men fixade hem lite Jeff Dunham och skratta tills jag fick ont i magen, det är inte en enda karaktär där som inte rolig, jag älskar personligen Walter & Peanut mest, och Bubba J nu när jag tänker efter.
När Jeff Dunham kör vanlig stå upp komedi är han också sjukt rolig!
Behövdes och piggas upp lite nu ikväll, har noll energi!
men imorgon ska jag ta mina piggna till piller för jag behöver energi gånger 1000 imorgon, ska både tvätta och städa. 

läste förresten om ett evenemang på facebook, om att dom ska stänga ner några små förskolor i Eslöv, hade inte en aning, men dom ska ha en tyst demonstration typ 100 meter från mig så får väl gå och glo, haha! Höra lite skvaller.
Har ni hört något om detta? Skulle det bli en större förskola eller vadå?

nu är det dags för Jersey Shore som vanligt i väntan på att BB avsnittet kommer upp på nätet.
har läst lite överallt att Sara tydligen fått till det lite på Basshunter, så måste ju glos på!

fick förresten hem mitt h&m paket idag och super nöjd med allt, men min pyjamas såg inte alls ut som en pyjamas så nu har jag ett par nya sommar shorts och ett nytt sött linne istället, haha! 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar